Gästebuch

Neuen Eintrag

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 18.225.235.89.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
10 Einträge
Bataillon 69 aus Headquarters of the B69 schrieb am 19. Dezember 2022
Merci för‘d Kooperation GLG B69
Merci för‘d Kooperation

GLG
B69… Collapse
Matteo aus Sursee schrieb am 3. November 2022
Liebi Grüess an de wunderbari Ghiath, dWebsiite gseht mega toll us!!
Liebi Grüess an de wunderbari Ghiath, dWebsiite gseht mega toll us!!… Collapse
Lea schrieb am 22. Oktober 2018
Hallo zäme Euchi Homepage gsed io spitze a us – Kompliment för euchi Arbet. Kleine Frage: Wössiter scho wenns Sola 2019 esch ? 😃 Grüssli ond bis gllii Lea
Hallo zäme

Euchi Homepage gsed io spitze a us – Kompliment för euchi Arbet.

Kleine Frage: Wössiter scho wenns Sola 2019 esch ? 😃

Grüssli ond bis gllii

Lea… Collapse
Samuel schrieb am 7. Mai 2017
Noch zwöi Johr met em alte Design esch etz schoweder es neus dra. Wönsche üch vell vergnüege of de Jublasiite. Mer freued üs öber röckmäldige.
Noch zwöi Johr met em alte Design esch etz schoweder es neus dra. Wönsche üch vell vergnüege of de Jublasiite. Mer freued üs öber röckmäldige…. Collapse
Brigitte aus Menznau schrieb am 5. August 2015
Ganz grosses Kino Liebe jubla Leiter/innen Das Lager 2015 gehört bereits der Vergangenheit an.den Stress mit Käthi vergessen und hoffentlich wider alles am richtigen Ort. Ich durfte mit euch eine Woche als Küchengehilfin verbringen. Meine Küchencrew war genial,super einfach fantastisch und immer gut gelaunt. Ihr verdient meinen Respekt und meine Wertschätzung: Opfert Ihr doch 2 Wochen Ferien! Vergessen wir nicht die vielen Stunden der Vorbereitungen und des Aufräumens…. Ich danke euch für diese Woche Erfahrung,Spontanität( für mein Alter manchmal etwas zu spontan) und die Abendliche Cervelat nach dem Höck…. Ganz e gurti Zyt ond alli die wo as Heitere gönd (met oder ohni Natel ) gniessets i volle Zöge. Brigitte
Ganz grosses Kino
Liebe jubla Leiter/innen
Das Lager 2015 gehört bereits der Vergangenheit an.den Stress mit Käthi vergessen und hoffentlich wider alles am richtigen Ort.
Ich durfte mit euch eine Woche als Küchengehilfin verbringen. Meine Küchencrew war genial,super einfach fantastisch und immer gut gelaunt.
Ihr verdient meinen Respekt und meine Wertschätzung: Opfert Ihr doch 2 Wochen Ferien! Vergessen wir nicht die vielen Stunden der Vorbereitungen und des Aufräumens….
Ich danke euch für diese Woche Erfahrung,Spontanität( für mein Alter manchmal etwas zu spontan) und die Abendliche Cervelat nach dem Höck….
Ganz e gurti Zyt ond alli die wo as Heitere gönd (met oder ohni Natel ) gniessets i volle Zöge.
Brigitte… Collapse
Familie Pfyffer aus Vorder Ricken schrieb am 29. Juli 2015
Super die aktuellen Berichte und Fotos. Wir waren schon bald auf Entzug. Auch sonst eine gute Homepage mit den alten Fotos und Berichte. Habe sogar entdeckt dass ich früher noch keine grauen Haare hatte
Super die aktuellen Berichte und Fotos. Wir waren schon bald auf Entzug. Auch sonst eine gute Homepage mit den alten Fotos und Berichte. Habe sogar entdeckt dass ich früher noch keine grauen Haare hatte… Collapse
Peter aus Menznau schrieb am 27. Juli 2015
Dankeschön Hallo liebe Jublaschar, beste Dank för die tolli Verchöstigung am Bsuechstag. Im Chochiteam vo de 2-te Woche wönsch ech vöu Vergnüege ond dass alles noch euch'ne Vorstellige glingt…
Dankeschön
Hallo liebe Jublaschar, beste Dank för die tolli Verchöstigung am Bsuechstag. Im Chochiteam vo de 2-te Woche wönsch ech vöu Vergnüege ond dass alles noch euch'ne Vorstellige glingt…… Collapse
Urs und Claudia aus Menznau schrieb am 24. Juli 2015
Es megafixes Lager Geschter Obe hend mer sogar möesse Donschtig-Jass luege…nome dass mer euch e kli gseh hend! Mer wönschid euch noch es tolls Lager ond gniessets!
Es megafixes Lager
Geschter Obe hend mer sogar möesse Donschtig-Jass luege…nome dass mer euch e kli gseh hend!
Mer wönschid euch noch es tolls Lager ond gniessets!… Collapse
Marcel Achermann aus Menznau schrieb am 18. Juli 2015
Super Sach Bravo. E ganz gueti Homepage. Schön, die alte Fötali azluege. Wönsche euch vöu Spass im Lager. E liebe Gruess vomene alte Jongwächtler.
Super Sach
Bravo. E ganz gueti Homepage. Schön, die alte Fötali azluege. Wönsche euch vöu Spass im Lager. E liebe Gruess vomene alte Jongwächtler…. Collapse
Alain aus Menznau schrieb am 8. Juli 2015
1. Itrag: Yes! Super gmacht Sämi!!!
1. Itrag: Yes! Super gmacht Sämi!!!… Collapse